Sain tämän haasteen Millamilta ja tarkoituksena on kertoa 7 totuutta minusta ja haastaa 7 ihmistä samaan hommaan.

1) Haluan löytää joka asiasta jotakin positiivista. Eli ei ole vaikeuksia, vaan haasteita. Oikeastaan rakastan ongelmatilanteita, joissa täytyy etsiä erilaisia ratkaisuvaihtoehtoja

2) Olen yökyöpeli ja aamulla nukkuisin vaikka kuinka pitkään, paitsi jos olen jossain vieraassa paikassa tai minulla on jokin todella mielenkiintoinen homma jäänyt illalla/yöllä kesken. En osaa käydä nukkumaan, ellen lue jotain

3) Lähes kaiken vapaa-ajan teen jotain käsityötä. Suunnittelen koko ajan jotain uutta, vaikka suurin osa jää toteuttamatta, mutta se ei eritysemmin sureta. 

4) Pidän puutarhoista ja lukemisesta, etenkin puutarhassa lukemisesta. Merta rakastan, järvet on liian ahtaita minulle ja jotenkin pelottavia. Joet taas epäluotettavia

5) En ole koskaan ollut mikään haka ruoanlaitossa ja en ikinä jaksaisi tehdä ruokaa joka päivä! Syön kuitenkin mielellään, ja joka päivä

6) Ruumis ja mieli vaatii jonkinlaista liikuntaa joka päivä. Sellaiseksi riittää koiran kanssa kävely, mutta koris, kickbike, fillarointi tai lenkkeily sopii minulle, en ole aerobic-tyyppiä, en tosiaankaan

7) Olen rehellinen tärkeissä asioissa. Joskus valehtelen sumeilematta, mutta paljastan sitten lopuksi, että se eo ollut totta laisinkaan. Semmoinen on joskus ihan sairaan hauskaa.

Haasteen ottakoon vastaan Esikko, TerhiT, Terhi, MarLi, Elli, TilkkuKaija, stricker!